Marketingowe Badania Rynku ( jakościowe i ilościowe)

  • W obszarze rynku: wielkość, trendy, czynniki zewnętrzne
  • W obszarze klienta ( konsumenta, pacjenta, nabywcy): profil klientów, lokalizacje, potencja, potrzeby, stosunek do firmy
  • W obszarze produktów/usług: jakość, cena, cechy
  • W obszarze działań marketingowych: kanały dystrybucji, efektywność kanałów dystrybucji, efektywność działań marketingowych, usługi przed- i posprzedażowe, wizerunek firmy
  1. Badania ilościowe
    • Zogniskowany Wywiad Grupowy (Focus Group Interview, FGI)
    • Grupy Kreatywne (Creativity Group)
    • Mini Grupy
    • Indywidualny Wywiad Pogłębiony (Individual in-Depth Interview, IDI)
  2. Badania jakościowe
    • Wywiad telefoniczny (CATI) – własne Call Center
    • Wywiad bezpośredni z respondentem (face-to-face, F2F)
  • wysoką istotność wyników badań
  • sprawdzona metodologia
  • analizy i raporty badawcze sporządzane przez specjalistów w danej dziedzinie badawczej

W celu uzyskania pełnej informacji o usłudze prosimy o email